Monday, March 5, 2012

It's Marni, baby... or is it?


אז כמו עיתונאים, בלוגרים וסטייליסטים רבים (וגם נגה ניר נאמן, כתבת ערוץ 10 החביבה עלי!) גם אני הייתי היום בטרום-מכירה של פריטי מארני ל - H&M. האירוע היה כולו צלליות מסוגננות וסטנדים חגיגיים, ותחושת ה"רמה הגבוהה" (אף סטייליסט לא דחף אותי, לדוגמא) ריחפה באוויר. כולם הסתובבו בתחושת אושר בין הבגדים הצבעוניים והעמיסו באלגנטיות.

Photobucket

עם זאת, הפריטים המודפסים היפים, חלקם ממשי, לא עצרו את נשימתי עד כדי כך שאוציא עליהם בין 600 ל-900 שקלים. אז מה עושה בחורה שבכל זאת רוצה להחזיק פיסת מארני? כמו במקרה של אלבר אלבז אז, פניתי לאגף הגברים. שם מצאתי וסט צהוב מדהים שבקרוב יעשה כאן הופעת בכורה. לא אסתובב הקיץ בשמלת מקסי מודפסת ממשי. לא נורא.

Photobucket

ולסיום, אני רוצה להציג את הסוודר החדש שלי - לא מעצבים, 120 שקלים, ברשת Forever21. נתקלתי בו במהלך שיטוט חסר תכלית בסניף עזריאלי, שמעניק חוויית קנייה מעניינת למדי - לכו לסוף החנות ותגלו את הפריטים שטופים באור שמש הנשקף מהחלונות. מזמן לא ראיתי סוודר צבעוני כזה, הידד. נתראה בקניון.

2 comments:

Sharona R - שרונה ראובני said...

אני תוהה אם את מתכוונת לקפוצ'ון הקצרצר שיש בצהוב ובשחור. אני קניתי אותו בשחור ואני מאוהבת בו לחלוטין.

הקולקציה חזקה, בעייני, בעיקר במחלקת האביזרים.

Fashion Matters said...

היי רק עכשיו גיליתי את הבלוג שלך... הוא מדהים!! אני אעקוב אחריך מעכשיו :)

בהצלחה!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...